Tjohooo,här är jag:-)

Har inte haft TID att bloggamen nu så har det lugnat sig liite på jobbfronten men inte helt. Återkommer med statusrapport imorgon


Snor denna enkät från Jessica,min underbara vän i Växjö.




1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Hur hittade du hit?
6. Är du en återkommande besökare?
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?

Kommentarer
Postat av: Nina & Co

1. Vem är du?

- Mrs Thomson ;)

2. Är vi kompisar?

- ja!

3. Hur och när och varför "träffades" vi?

- Träffades 01/02 när våra stora barn var bebisar

4. Tycker du om mej?

- Mycket

5. Hur hittade du hit?

- Du har nog gett mej adressen nångång

6. Är du en återkommande besökare?

- Klart!

7. Beskriv mig med ett enda ord!

- Generös

8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

- En härlig semester på solig ort!

9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?

- När vi sågs senast... var det i juli när vi var på bio tro?

Kram!

Postat av: Anna-karin

Tack min goa vän!!



Kram

2008-09-16 @ 07:56:09
Postat av: Jessica

Vad go du är :)



1. Vem är du?

Jessica

2. Är vi kompisar?

Ja!!

3. Hur och när och varför "träffades" vi?

Vi träffades via aff och januaribarns mailing-lista 2001/2002 när vi väntade våra pojkar :-)

4. Tycker du om mej?

Jätte mycket!

5. Hur hittade du hit?

Jag fick nog en länk av dig :-))

6. Är du en återkommande besökare?

Kikar in då och då,och nu fick jag ju ett gulligt mail om att du uppdaterat ler

7. Beskriv mig med ett enda ord!

Omtänksam

8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Ett sommarhus i Bleking :-)

9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?

*Vi sågs i Norje boke i augusti och det hade varit jätte kul att så ses snart igen.



KRAMAR!!





2008-09-18 @ 08:12:03
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: AK

Puss och Kram goa Jessica:-)

2008-09-18 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback