Jaha,nu är det oktober....

Vart har tiden flytt? September bara rann iväg såsom sista delen av sommaren gjorde med.

Jag har inte haft tid eller ork att blogga pga en massa både privat och jobbmässigt.

Om några veckor åker jag med 2 vänninor till new York,längtar verkligen att få åka och bara njuta av ledig tid och underbara mäniskor och en underbar stad.

Jaja,ni är inte så många som läser här men ni som gör det kan kanske säga vem ni är? Kanske känner jag inte alla?

Ha en bra helg/AK

None

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag läser, i alla fall när det finns nåt att läsa :)



Ha det supermysigt i New York, det låter inte alls fel!



kramis Anna

Postat av: Jessica

Hej vännen,

jag läser ju oxå,men det tror jag du vet blink :)



Hoppas att du är frisk nu,och att ni får en jätte mysig helg.



kramar om

2008-10-03 @ 19:54:12
URL: http://jezza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback