Onsdag

Onsdagar är en av mina favoritdagar,tror det beror på att det snart är helg + att Grey´s Anatomy på kanal 5 dessa dagar. I loove den serien.:-)

Igår var jag hos min Gudson och hans familj. Hans mamma fyllde år och det firade hon med ljusparty från partyline.
 
De har även en SPAserie
som de visade och jag blev helt kär i deras manikyrgrejer.




Ena tjejen gjorde naglar till vardags och bor i Järfälla så jag tog hennes kort för jag tänkte snygga till händerna lite till sommaren.
My som fyllde år fick en flugsmä

Ikväll ska vi åka och gratta en kompis som fyller år.Hon önskade sig en teflonspringform så jag köpte en sådan igår.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mmm visst är Greys bra :-)

Gillar serien skarpt!!



Hoppas att ni haft en mysig helg.

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback