Hej igen

Long time no see men det har varit fullt upp.

Mamma mår sisådär,ska in på elkonvertering nästa vecka för att återställa hjärtrytmen. Hon oroar sig för det och det är inte bra men jag förstår henne. Inte så skoj att vara sjuk.

Veckan som gått var full med kurser och konferenser:-) och helgen har bara runnit iväg. Barnen har varit på kalas 2 olika och jag har pysslat hemmavid. Känner mig inte utvilad utan är dötrött men det beror väl på allergin också.... köpte Livostinspray i lördags och det hjälper bra.Jobbigaste men allergin och tabletterna är tröttheten,kan sova dygnet runt:-(

Yoda växer och frodas,igår duschade han tillsammans med Eric.- maine coon katter gillar vatten:-)

************************************************************************************************************************************
Monica,du finns i mina tankar! Din Mor sover gott har ingen smärta nu men jag förstår att ni som är kvar har det tufft.
*************************************************************************************************************************************


Simma lugnt!

/AK

Kommentarer
Postat av: Jessica

En stor kram till dig,

och hoppas du hittar lite tid för vila under veckan.



//Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback