Björkar är vackra men oj så de orsakar problem...

för mig med mina ögon,näsa och trötthet. Jag tycker det är såå jobbigt med allergi och den verkar bli värre med åren :-(
Någon som har tips på bra tabletter eller spray? Jag har receptbelagda men tycker inte att de hjälper så bra.


På lördag ska jag och min kompis malin gå Let´s Walk. 
http://www.letswalk.se/Start/index.cfm
Hoppas på sol och det har SMHI spått så jag litar på dem :-)

Eric har fotbollscup i Edsberg på lördag men då får hans far och lillebror serva och passa upp. Hoppas dock att jag hinner se lite av den:-)

Yoda och vår andra katt Trulsa har blivit goda vänner och busar och har det bra tillsammans.


Nu dags för jobb.

//AK

Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Huff stackare, vet hur jobbigt det där kan vara... hoppas jag slipper i år.



God bedring!



((Kramar))

Postat av: Jessica

Åh vad jobbigt :( tycker synd om dig



Har två stycken här hemma som far ganska illa oxå,det är tufft för dem nu.

Hanna använder ett nässpray som heter Livostin och som hon tycker fungerar bra och sen kör vi med clarityn (inte så lätt att få i den lilla damen bara ;-)



Kram!

2008-05-08 @ 15:47:45
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Molly

Hej hej! Vill tipsa om kortisontabletter som jag fått utskrivet av min läkare (enbart till oss där antihistaminerna inte räcker till). Jag har fått en femdagarskur där jag ska ta fem tabletter om dagen, därefter efter behov. När jag tagit första kuren kunde jag redan efter ngn timme börja känna dofter (jag var helt igensatt i näsan innan). Jag är dessutom pigg som en mört :) Nu kan jag njuta av våren för första gången på evigheter! Lycka till! //Molly

2008-05-15 @ 13:54:34
Postat av: Anonym

Hej hej! Vill tipsa om kortisontabletter som jag fått utskrivet av min läkare (enbart till oss där antihistaminerna inte räcker till). Jag har fått en femdagarskur där jag ska ta fem tabletter om dagen, därefter efter behov. När jag tagit första kuren kunde jag redan efter ngn timme börja känna dofter (jag var helt igensatt i näsan innan). Jag är dessutom pigg som en mört :) Nu kan jag njuta av våren för första gången på evigheter! Lycka till! //Molly

2008-05-15 @ 13:55:27
Postat av: Ankan

STORT TACK för era tips.

2008-05-15 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback