Söndag *gäsp*

Igår hade vi middagsbesök av Fam. Thomson & Sarah,Anders,Viktor,Nils och Ingrid,jätteskoj!
Det var 8 barn som röjde runt och hade det skoj. Enda stunden de varva ned var vid lördagsgodisstoppet och Bolibompa:-) Tack godingar för besöket .

Jag var lite trött imorse då klockan ringde och jag skulle iväg med Eric på fotboll.Men det var bara att pallra sig upp och packa fotbollskläder och även Mulleväskan för den startade 20min efter fotbollen.

Jag är Mullefröken så både Eric och Elias är med ute i skogen men idag var det bara Eric och jag som åkte för Elias ville inte.

Det kom 7 utav 17 barn idag och trotsade vädret. Ösregn hela de 2 timmar vi var ute men vi hade det skoj ändå. Mullemicke lärde oss om knivar och hur man använder dem.

Nu blir det en slappar em/kväll i soffan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205049446_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra dag

Mvh

Jocke

Postat av: Anna

Oj, vad duktiga ni är som var ute trots regn o rusk. Det har det varit här hela dagen oxå, och vi hade oxå besök igår, så det har varit lite segt här med :)

kram!

2008-03-09 @ 20:14:09
URL: http://gumsan70.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback