Åter en jobbvecka

Ledigheten var behövlig,så skönt och ta dagen som den är. Jag har målat om vardagsrummet och satt fondtapet på en av väggarna(bilder kommer senare) Stockholmsvitt och en ljusfondtapet. Känns skönt att få göra om.

Jag har även rensat ur skåp  och himlans vad saker man samlar på sig.
Garaget har varit lagerlokal åt  möbler m.m från mormors dödsbo(sen oktober förra året)
Mina föräldrar ska ta med de sakerna och åka till Sundbybergs Auktionsverk i veckan ,ska bli skönt att få garaget tillbaka:-)

Igår var vi på kalas,min gudson fyllde 5 år och det var kalas med tårta och mat. Tänk så snabbt 5 år går...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh det låter som en riktigt skön ledighet!
Det är så skönt att bara få vara ibland utan en massa stress och press :-)

Stor kram!!
//Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback