Äntligen Onsdag och slut på denna arbetsvecka.

Det är såå skönt att det är Onsdag och att man är ledig i flera dagar:-)

Inte jättemycket inplanerat i Påsk förutom min Gudsons födelsedag på måndag,det är en viktig dag.
Han har önskat sig Thomas the Train


så jag ska ut och leta efter den tågbanan helst i trä. Är det någon som har tips vart den finns så hojta gärna till.

Hugo ,en kompis pojke fyller 1 år på söndag så han ska oxå bli uppvaktad:-) men annars så vill jag bara slappa och ta igen tid  som man missat då man kännt sig hängig.

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att få vara långledig och att inte ha så mycket inplanerat,det är så skönt ibland :)
Man behöver få slappa av ordentligt i mellanåt för att orka med.

Jag jobbar skärtorsdag och påskaftonsnatt med sedan väntar 1 veckas semester-ska bli underbart !!!

Stor kram!
//Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback