18 Mars 2008

Underbart att vakna upp och få se snön. Det kan man inte säga att man är bortskämd med här i Stockholm under den gågna vintern.

Natten har varit tung för Eric har vaknat 1 gång i timmen och klagat på öronvärk men imorse så hoppade han upp ur sängen och sa att allt var bra.

Tror han inte ville missa simskolan som är idag:-)
Eric har ett mål att lära sig simma innan sommaren. Han ska åka med mina föräldrar till Portugal 20maj-3 juni så då har han en önskan om att kunna simma. De ska bo här: Blue Village Dunamar
image10

Idag far min brordotter  och pojkvän till Prag för 3 dagar sen åker de hem till Köpenhamn. det kommer bli tomt hemma utan dem:-(

Nu ska jag sätta mig och läsa dokumentation om ett nytt system som jag ska ta hand om.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Hoppas att det int eär något på G i øronen. Lycka till med simskolan! Adam simmar som en fisk och det är så roligt att se :) . Alex har också "kastat" armringarna, mne simmar änn så länge mest under vatten ;) .

((Kramar))

Postat av: Jessica

Visst är det lite mysigt med snö,man är ju inte speciellt bortskämd med det i år :o)

Hoppas att Erik får hålla sig frisk nu och att inte öronen spökar mer.

Har svarat på ditt mail :)

Kramar!

2008-03-18 @ 10:29:15
URL: http://jezza.wordpress,com
Postat av: Eva Hägglöf Åkerström

Hej Anna-Karin! Så nu har du börjat lite igen med bloggandet!? Kul!
Hoppas han inte har ÖI !
Resmålet såg jättefint ut :) Tänk om han lär sig simma då! Duktig kille du har! :)

2008-03-18 @ 19:39:33
URL: http://saggitarius76.blogg.se
Postat av: Eva Hägglöf Åkerström

Hej Anna-Karin! Så nu har du börjat lite igen med bloggandet!? Kul!
Hoppas han inte har ÖI !
Resmålet såg jättefint ut :) Tänk om han lär sig simma då! Duktig kille du har! :)

2008-03-18 @ 19:46:28
URL: http://saggitarius76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback