Utmanad

Utmanad

av  http://jezza.wordpress.com/


Fem saker på min "to-do-lista" för morgondagen:
1. Inhandla saker som ingår i en kycklingsallad
2. Packa inför möhippan imorgon
3. Pussa på min familj
4.Ordna hundvakt
5.Tvätta fotbollskläder
 Fem dåliga egenskaper:
1. Alldeles för snäll många ggr (håller med Jessica här)
2. Hatar att ha fel
3. Envis
4. Tänker mer på andra än mig själv
5. -----

Fem platser där jag bott:
1. Väsby :-)
2.
3.
4.
5.

Fem jobb som jag haft:
1. Personlig assistent
2. Undersköterska
3. Gruppledare i hemtjänsten
4. Nätverkstekniker
5. Förvaltnigsledare


Utmanar vidare
Nina
Sarah
Sara
Miina
Sanna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad roligt att läsa dina svar !



"Skönt" att se att det inte är bara jag som inte flyttat runt så mycket i världen fniss



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback