Torsdag 5 juni

Sool och det ska bli upp till 30 grader,vad mer kan man begära:-)

Igår kom skattepengarna,skönt. de ska dock rätt in på sparkontot som gapar tlite omt efter att jag betalat kretaresan:-)

Ikväll far jag till Trosa med min kompis Malin. vi ska rida islänning imorgon.

Bildägare:
http://www.andningspaus.se/


Denna helg är lika fullspäckad som mina brukar vara,att jag aldrig kan varva ned :-)

Torsdag-lördag befinner jag mig i Trosa.
Lördag fm ska jag fira en kompis dotter som fyllt 2 år och på kvällen kommer Fam. Thomson på middag.
Söndag firas min brorson på em.

Jag gilalr att ha fullt upp men just idag så känns det som om jag bara vill krypa ned och somna om ,är så slut i kroppen.
Men med en massa go energi från vänner och släkt så kommer denna helg bli kanon:-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh islänningar. Det var hundra år sedan, tack för att du påminde mig, nu ska jag ta tag i det.

Postat av: Ankan

Så bra att mina blogg kom till nytta :-)



Lycka till med ridningen:-)

2008-06-05 @ 11:38:29
Postat av: Jessica

Hoppas att du får en bra helg gumman :)



Förstår så väl vad du menar,gillar oxå att ha fullt upp men ibland så längtar man efter lugnet och att samla energi!

Hoppas att du ändå kan hitta lite energi under helgen.



Många kramar

Jessica

2008-06-06 @ 09:23:09
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej!



Vad mysigt att rida ett par dagar, hoppas ni haft det bra :) Ebba har börjat rida för några månder sedan och som hon har längtat. Hon ÄLSKAR att åka till stallet, känns som hon hittat hem.



kram kram!

2008-06-08 @ 08:21:09
URL: http://gumsan70.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback