Tisdag 3 juni

Idag fyller min brorson 25 år:-) 

Tänk så fort tiden går... Jag kommer ihåg det som igår då min bror ringde och berättade att han kommit,jag blev Faster vid 11 års ålder:-)  
Året efter kom hans syster.
Är så stolt över mina brorsbarn,båda läser på läkarlinjen. Känns skönt att veta att man kommer ha bra kunskaper inom familjen då man är gammal :-)


Ikväll ska jag och mina kollegor springa/gå vårruset.

http://www.varruset.se/start/

Håll tummarna att mina blåtår inte lossnar. ( Ni som läste att jag fick blå stortånaglar efter Let´s Walk  kan jag berätta att de inte lossnat ännu)


Mötet på kommunen igår gick bra,de föräldrar som var emot privatisering m.m fick inget gehör hos kommunen. personligen tyckte jag det var pinsamt att höra hur de försökte få kommunen att ta tillbaka sitt beslut om avknoppning. De var inte pålästa alls....
http://www.upplandsvasby.se/download/18.1e7ba882119aecb5a3f80009338/KS+2008-06-02.pdf

Kram/AK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback