Fredag igen


Hiskeligt fort rinner veckan fram.

Redan fredag och snart är nog helgen förbi med :-)

Jag har haft fullt upp på jobbet med det nya systemet jag är satt att sköta så bloggen blev långt ned på priolistan,tyvärr. Men jag tro dock inte jag har så många läsare men ändå.

Denna helg ska jag och familjen åka och hälsa på några vänner vi inte sett på sååå läänge. Det ska bli superskoj.

En av mina vänner är i New York och han har inhandlat en IPOD år mig:-) rosa och fin. Det ska bli superskoj att ha en sådan då man är och tränar.
Jag och en annan kompis satt och kikade på resor till New york i månad
sskiftet okt/nov hoppas vi får till en resa innan Jul:-) det skulle bli ca 9000 för flyg och hotell 30 okt-5 nov. Håll tummarnaför att vi kommer iväg,för jag verkligen älskar den staden.

Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Nina & Co

Åhhhh vi har oxå kikat på NY resor! Hade tänkt åka denna vår men ekonomin ville inte, till hösten hade dock inte varit fel....
hoppas ni kommer iväg :)

Trevlig helg!

Postat av: Jessica

Jag kikar in lite titt som tätt :)
Hoppas ni får en lugn och skön helg!!

Kram
//Jessica

2008-04-05 @ 03:50:47
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Anna

Hoppas att ni haft en mysig helg med era vänner :)

Ibland hinner man blogga och íbland inte, så är det bara.

kram!

2008-04-08 @ 07:42:18
URL: http://gumsan70.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback