Åter i cyberspace efter 1 veckas sjukdom

Nu är jag åter här efter 1 veckas VAB och även sjuk själv.
Elias började förra helgen med att få 39 i feber och på tisdagen låg även jag i feber39-40 grader  och halsont. Vi var hos läkaren på tisdagen men inga streptokocker eller dyl så det var bara att gå hem och må dåligt. Tisdagnatten vaknade eric med hög feber så resten av veckan låg alla vi hemma och mådde dåligt:-(
Feberfria på lördag och Eric blev bra men inte Elias.Han åt inte men drack så vi förstod att nåt stod inte helt rätt tillmen febern kom inte tillbaka. Söndag natt sov han knappt nåt och klagade på sina öron.
Vi
fck en tid idag men de fann inga fel på lillskrutten utan sa att han var frisk......   Han ska prova att gå på dagis imorgon.


Resan till New York är beställd 30/10-5/11,jag åker med 2 st tjejkompisar:-) Det ska bli underbart.

image18

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jobbigt att ni varit så sjuka och så länge!!
Håller tummarna att ni får bli friska nu.

Härligt med New York-resan!!
Det är en av mina drömmar att få åka dit någon gång :)

Kramar!
//Jessica

Postat av: Anna O

Oj vad härligt med en resa till New York! Något att se fram emot så där under den tråkiga mörka hösten.

Hoppas att du har det mysigt i Köpenhamn.

kram!

2008-04-19 @ 21:07:31
URL: http://gumsan70.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback