1 April

Idag gäller det att akta sig så man inte blir lurad:-)

Gråmulen dag i Stockholm.

Helgen har varit ok,Peters 40årsfest i helgen var superskoj med god mat och trevliga vänner. men det var segt på söndag morgonen då man ändrade om klockan.. Eric hade fotbollstunering 9-12 så det var liite segt att gå upp men himla skoj att få se de små liven spela och verkligen leva sig in i allt runt om fotbollen.

Igår ramlade Eric från en gunga i skolan och slog upp ett hemskt fult sår på höger bakisida av låret. det staramr poch gör ont då han går. Jag får se om han kan gå på simskolan idag.. vill inte få in simbassängsbaciller i såret...

Nya jobbet mitt är skoj,många nya roliga kollegor som förgyller min dag.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra kollegor gör hur mycket som helst :)
Skulle aldrig orka med mitt jobb utan mina underbara kollegor-så är det bara!!!

Hoppas att Eriks sår är bättre.

Stor kram!!
//Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback